fredag 1. februar 2013

Våren er komt..

..ihvertfall innendørs hos meg !
Eg er vel ikkje åleine om å lengte etter våren, så mens vi venter på den,
får vi kose oss med vårstemning inne.


I dag var eg innom Plantasjen for å kjøpe blomster til helga.
Her bugna det av vårblomster, så eg kjøpte med meg 5 primula og
fylte ei korg med. Så vips, så var våren i hus :)


I måra er det fotokurs - håper det står til forventningane.
Gler meg i hvertfall stort :)


Berre for å gjenta meg sjøl, himmel så fornøgde vi vart
med sofakroken vår i karnappet!! :)

Utrulig kjekt at det har lagt seg til nye følgere,
hjertelig velkommen, håper dåke vil trivast her :)


ØNSKER ALLE EI
STRÅLENDE FLOTT HELG !

5 kommentarer:

nr.15 sa...

Herligt med noen fargeklatter:)

Så fint dere har det i sofakroken:)

Charlotte

Anonym sa...

Så herligt med vårblomster i hus,det frisker sån opp og det like me,herlig at me er kommen i februar og,lengre lyst det gjere godt:)
Flott med sofagruppe der i karnappen!

Ein fine lørdag til deg!
Klem fra Lillian

Tonje Merethe sa...

Så fine vårblomster..

Ønsker deg en fin lørdag!
Klem fra Tonje Merethe

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg:)
Så fine bilder, fekk skikkelig vårstemning av og sjå på primulaen:).
Og så fint som du har det, knall koselig sofakrok:). Og diggar stjerneputa og teppet ditt...hihi..
Fin søndag til deg:)
Her snøar det og bles idag, og eg som skal ta båten til Bergen og henta ungane....
Klems Evelyn:)

mirjamsdrøm sa...

Herlig vårstemning i stua di :)
Blir godt når dagene blir lengre og snøen smelter ;)
Liker stjernene i sofakroken din!
Ønsker deg ei flott uke videre!
Klem Mirjam