fredag 22. november 2013

Årets Julekrans





I går gikk det tradisjonelle juleverkstedet med laging av julekrans av stabelen.
Alltid like koselig når vi 5 damene samles til et godt måltid etterfulgt
av ei herlig kreativ stund. I år gikk vi for kranser i naturfarger, litt
kjøpt og noe plukket ute i naturen.

I dag har eg hatt fri og vært heime og laget kake til pappaen min
som skal feire 70 års dagen sin i morgen. Nå er det bare
borddekkingen som gjenstår før vi skal samles til fest.

Måtte bare pynte litt utendørs før vi reiste idag.. :)

Ønsker alle ei flott førjulshelg!

11 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Så koselig krans :) gratulerer med dagen til din far :)

Hjem & Glede sa...

Helt nydelig krans!
Herlig utenfor hos deg:))

Kos deg på feiring!

Klem Camilla .

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjempefin krans:)
Ha ei god helg og fin feiring!

Reidunn sa...

Så nydelig julekrans!!
Det var så stemningsfulle bilder med de flotte skøytene og den flotte kransen:)
Lykke til med feiringen!!
Klem Reidunn

Brunt sukker sa...

Å MEN DEN VAR FIN
GRATULERER TIL DIN PAPPA
KOS DERE MASSE
KLEM ELI:)

nr.15 sa...

Kjempefin krans:)
Klem

fru. Lærum sa...

den kransen var knallflott og helt etter min smak :-)

klem tone

imago collectico sa...

Den var bare helt nydelig!
Lykke til med feiring og gratulerer med pappaen din :-)
klem Vibeke

Anonym sa...

Den kransen var så vakker og så fint når skeisene er der og,eg har gamle ski og staver i garasjen,dei må eg få fram å pynte med ute,skulle bare hatt snø:)

Fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Monica sa...

Kjempe fin krans ;)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Veit ikkje sikkert om eg skal på messa. Skulle til Førde på nattåpent, men då vart vegen stengt. Så eg skulle ha vore ein tur dit på julehandel... tida fyk jo av garde;)