lørdag 16. november 2013

Tips til smågaver ♡♡

☆☆☆




Hei og god lørdagskveld !
Etter en fantastisk fredagskveld med et nydelig måltid i godt selskap,
har dagen i dag berre vært avslapping innendørs. 

Om 2 uker skal eg delta på julemesse, så meg finn en stort sett på
hobbyrommet om dagen. I dag har eg laget og dekorert poser med kaffi.
En kjekk liten vertinnegave eller berre ei lita gave til den som har alt.
Kanskje en ide til deg som har lyst å lage egne gaver.

I morgen blir det venninne - juleverksted med julekort laging,
og en middag på "byen" !

☆ Nyt kvelden videre 


12 kommentarer:

Anne sa...

Kjempefine!!!
Nydelige motiv ,skulle gjerne likt å få en sånn ja ..
Lykke til med masseslalg.
God helg !
Klem Anne

Taubanevegen sa...

Så flotte, søte og forseggjorte poser! Disse posene kommer til å falle i smak hos julemarkedkundene! :)

Ønsker deg en koselig kveld!:)

Tone sa...

Så fine👍
Alltid hyggelig med hjemmelagde gaver.
Ønsker deg en flott kveld.

Anonym sa...

Så utrulig søte og skjønne:)så kjekkt med julemesse,alltid kjekkt :)
Ønsker deg ein fin kveld!
Klem fra Lillian

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fine posar! Verkeleg ein flott presang til ein kaffielskar:)

Anne sa...

Lykke til med messesalg ...skulle det stå ..
God søndag!

fru. Lærum sa...

for noen søte poser, og disse skulle jeg gjerne hatt selv som dekorasjon :-)
blir nok en slager på messa, så husk å lage nok :-)

ha en fin dag!

klem tone

Tonje Merethe sa...

Så fine poser.. Og for en god idè, kanskje jeg må stjele den?

Skal ha juleverksted her i ettermiddag/kveld.

Nyt søndagen.
Klem fra Tonje Merethe

Monica sa...

For ein lur gaveidè! Og det må nok vere dei finaste kaffiposane eg har sett ;)

Reidunn sa...

Ååå så utrolig flotte kaffeposer du har lagt!!
Disse kommer til å bli populære og takk for en god ide:)
God klem fra Reidunn

Janne sa...

Åh sååå lekre gaveposer du har laget!
Kjempenydelige!!
Tusen takk for kommentar hos meg!
Ha en nydelig dag!
Klem fra Janne

Lynetmor sa...

Hei, så fine poser som du har laget :-) Ha en flott helg :-)