tirsdag 5. februar 2013

Fotonytt

Eg synst foto er kjempekjekt og er langt i frå utlært, så då er det
både kjekt og nyttig med fotokurs.  I helga var eg på et 12 timers kurs i lag med andre likesinna.
Dette gav nytt påfyll og inspirasjon bak kameraet.
Kjempekjekt og såååå inspirerande!!

Ja fint skal det være, sa kursholderen, då han såg den nye flotte
fotoveska mi, som eg fikk av kjekkasen min til bursdagen.. hihhiii


Denne Kelly Moore veska har stått på ønskelista ei stund!
Superfin og kjempepraktisk til fotoutstyr. Love it!!


Om 2 uker er det nytt kurs, denne gangen en dag med Lightroom 4.
Har du lyst å prøve programmet, kan du laste ned en 30 dagers prøveversjon 
før du evnt. kjøper det. Har prøvd meg litt på det, så dette har gitt meirsmak
til å invistere i programmet. Nokon som har erfaringer å dele ?

GOD ONSDAG :)

5 kommentarer:

Linn sa...

Jeg synes du er flink;-) jeg er helt elendig på og ta bilder, så et fotokurs hadde jeg virkelig trengt;-)
Veska var bare helt nydelig;-)
En nydelig dag ønskes deg;-)
Klem fra linn

Anonym sa...

Så utrulig kjekkt med fotokurs:)det kunne eg og tenkt meg for å lært meir om alt som har med foto å gjere:)
Kjempefine Fotoveska du har,det ønsker eg meg virkelig ei slik ei!

Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

camilla sa...

Hørtes gøy ut!!:)Og den veska var bare skjønn!!:)
Bildene dine er nydelige:)
Håper du får en herlig helg:)Mange gode klemmer fra meg:)

bye9design sa...

Så flott at du er fornøyd med fotokurset. Jeg har absolutt hatt bruk for det, så kanskje, en gang... :) Fantastisk flott veske!! Ha en strålende aften :o) klem fra Nina

MissMette sa...

Nydelig veske ღ
Love It... og ja
et fotokurs hadde
vært noe, alltid
noe å lære, så
det ønsker jeg meg
HERLIGE bilder ღ
Klem fra Mette