tirsdag 5. mars 2013

Påskegg

I helga vart det litt tid til hobbysysler, og med påska
rett rundt hjørnet, så vart det påskeeggproduksjon.
Eg er ikkje spesielt gla i påskepynt, men påskeegg og påskeliljer må vi ha.

Ja eg har faktisk pynta litt og..
Eine egget eg laga har fått "hedersplass" på
lysbrettet i gangen.


Eg har kjøpt egg på Panduro, i litt ulike størrelser,
men det billigaste er å kjøpe på -nille til kr. 1,-
og male dei med gesso eller anna hobbymaling
før en dekorerer.


Om du vil prøve å lage finn du en enkel DIY som eg laga i fjor, her




Pynter DU masse til påske ?

Tusen takk for alle dei hyggelige kommentarane som blir lagt igjen,
og hjertelig velkommen til nye følgere <3

HA EN STRÅLENDE FLOTT
ONSDAG!!
 

9 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å for et nydelig egg!
Fikk lyst å prøve å lage.....
Jeg pynter litt til påske men er ikke så glad i gult...hi,hi,så jeg pynter med rosa( bombe...hi,hi) og så har jeg litt gule detaljer da.
Koselig med påske og ikke minst det som er inni påske egget!!!
Ha en flott uke !

Smil og klem Camilla.

Brunt sukker sa...

KOSELIGT EGG
JA JEG LAGER EGG JEG OGSÅ
VELDIG KOSELIGT
JEG PYNTER IKKJE SÅ VELLDIG
LIKER IKKJE GULL SÅ GODT
KLEM ELI:)

Franske drømmer sa...

Så utrolig fine egg! :-)
Fantastisk vakre!
Pynter veldig lite til påske selv, men det er nok vel så mye fordi jeg synes det er lite fin påskepynt.. Har noen egg ala dette da, og de pynter jeg med;) i tillegg til noen harepuser fra maileg ;)

Ha en fin onsdag, vennen!
Klem

Anne sa...

Nydelige egg!!
Må nok lage noen nye i år jeg også,er jo så koselige.
Kjekt å gi bort og !
Ha en fin dag ,håper solen skinner på deg .
Klem Anne

Anonym sa...

Så nydelige egg,eg pleier heller ikkje pynte så masse til påske men litt må eg ha:)er ikkje kommen i påskemodus enda sjølv om det ikkje er så mange vekene igjen,har nett komt heim så må summa meg litt før eg kanskje tenker på det,hihi men kjekkt med tips:)

Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

camilla sa...

Åh det var nydelig! ! Ble skikkelig inspirert nå:-) skal lage meg noen påskeegg jeg også:-) håper du får en nydelig helg!:-) mange gode klemmer:-):-)

Fabelaktig sa...

Vakkert egg!
Jeg pynter ikke til påske, men det er fordi jeg er lat *ler*

bye9design sa...

Et nydelig egg, det likte jeg godt! Nei, jeg pynter lite til påske, det blir mest blomster og noe fast pynt som vi har på hytta :o) Ha en strålende søndag! Klem fra Nina

Lite hi sa...

Åh, for et flott påskeegg ! :) Jeg pynter ikke så mye til påske - men har masse vårlig interiør som jeg tar frem på denne tiden:)

Klemmer fra Lite hi