tirsdag 4. februar 2014

Giveaway


Da er det tid for en liten "gi bort" til en av mine følgere.

2 fine Lungo krus i porselen med kvit silicon kant fra Eva Solo,
herlige sjokolade fristelser fra Cremo,
2 kjøkkenhåndkler med stjerner Kremmerhuset,
er det som som kan bli ditt.

Har du lyst å være med i trekninga må du;

Være eller bli følger av bloggen min, samt
legge igjen en kommentar under innlegget.

1 lodd ekstra for å linke til min giveaway fra din blogg
(bruk bildet over)



TREKNINGEN BLIR PÅ
SJØLVASTE KVINNEDAGEN 8. MARS

LYKKE TIL!!

24 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å så flott gave da!!!
Dette var stas;)))
Må snart feire bloggen min som er 2 år om noen uker,da må jeg og ha give away:)

Ha en flott dag søde:)

Smil og klem
Camilla .

sjarmerende kusiner sa...

God morgen :-)
Du har herved fått en ny følger!
Er så gøy med give-away, uansett hvem som vinner :-)
Ønsker deg en fin-fin uke!
Klem fra Gol.

Reidunn sa...

Så flotte kopper du har på din giveaway:)
Jeg blir gjerne med og krysser fingrene!!
Ønsker deg en fin dag:)
Klem Reidunn

Maries smak sa...

Så lekker gave!!

Jeg følger deg fra før og linker til giveawayen hos meg, så da trekker jeg 2 lodd :)

Krysser fingrene og ønsker deg en riktig fin dag!

Klem fra Marie :)

Pia Merete Eriksen sa...

Lækker præmie.
Jeg er med med 1 lod.
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

Anne sa...

Så flott da !
Jeg er med ..
Kommentar ,følger og link.
Ha en fin dag .
'klem Anne

fru. Lærum sa...

wow! jeg blir med ...følger bloggen din og kommenterer = 2 lodd :-)

klem tone

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg vert gjerne med i trekninga om dei fine sakene:)

idylloghim.blogspot.com sa...

Hei:) så fin gave....!!:) jeg ønsker å prøve vinnerlykken. Takk, for hyggelige kommentarer inne hos meg, de gjør meg så glad. ;) stor og varm klem Ann Elin

Taubanevegen sa...

Åj, for en flott give away! :) Jeg prøver lykken jeg! Følger, kommentar og så linker jeg til konkurransen din.

Snart helg igjen, en uke går fort! Litt på forskudd: God helg! :)

Unknown sa...

Flott gave, jeg er med og prøver vinner lykken.:))

MissMette sa...

Jeg vil gjerne være
med på din giveaway
Herlig premie som
jeg godt kunne tenke
meg :) Klem fra Mette

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :) Følger bloggen :)

snefrid1@msn.com

Frøken Hege sa...

Jeg er med med dobbelsjanse siden deler med bilde på egen blogg.

Og vil du delta i min giveaway må du besøke meg!

Marit sa...

Superfin giveaway :) Jeg har lagt meg til som følger av bloggen, kommenterer her OG deler på FB da jeg ikke lenger har blogg... Ha en fin kveld videre.

Merete Johansen sa...



Med slike nydelige produkter kremmerhuset har,
ville det ikke gå lenge før vi veien til dem tar:)
Inspirerende bilder og nydelige ting,
her ville vi funnet til huset masse bling:)

Så jeg hiver meg med og signerer her,
håper lykken står meg bi i dette vær:)
Ønsker alle sammen her lykke til,
og sender dere alle et lite smil :)
Sjøl elsker jeg å pynte med masse stæsj,
og din gave ville for meg vært knæsj:)
Håper jeg kunne fått denne store ære,
da ville jeg dere evig takknemlig være;)))

Silje sa...

Følger bloggen :) Krysser fingrene for at denne fine premien blir min. Ha en fin helg! Mvh. Silje S

Monica's Verden sa...

Jeg prøver lykken :)
jeg følger selvfølgelig bloggen din videre :)
Flott premie. :)

Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Line S. sa...

Hei
Jeg prøver lykken, blitt følger av din fine blogg :-)
line.strandli@gmail.com

Tina T sa...

Jeg vil veldig gjerne være med :)
trekker 1 lykkelodd :)
tina.triger@live.com

Unknown sa...

Flott premie! Jeg er absolutt med! :)

imadeleine@live.no

Silje sa...

Jeg følger bloggen din :-) Fine premier :-)

Unknown sa...

Jeg er med...:)

Ida Lind sa...

Jeg har lagt meg til som følger, og vil gjerne bli med på trekning :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com