torsdag 4. august 2011

Sommersalg..

I går fant eg det perfekte sengeteppet til gjesterommet i sommerhuset, er så fornøgd!!
Ekstra kjekt var det at dette var på salg, Prinsess har 40% avslag på en del sommervarer no.

Er ikkje det LEKKERT vel ?



Litt bilder fra gjesterommet vår
Her har vi beholdt dei gamle tømmerveggane som er ca 100 år
så rommet kaller vi "Gamlerommet".












Synst det passet så fint inn med dette fader våret fra Sagen Vintage


No gleder eg meg til neste gong vi skal ut i sommerhuset.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg :)
Takk for fin kommentar♡
Slikt teppe har eg og i lysthuset mitt :) Kjøpte det i fjor trur eg!
Nydelig soverom da, med masse lekre detaljer.

Fin blogg som eg gleder meg til å lese mer av :)

Klem Anita

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Superlekkert sengeteppe! Heilt etter min smak! Det var forresten heile soverommet ditt! Nydeleg!:))
Ha ein fin kveld!
Klem:)

metanoia sa...

kjempelekkert sengeteppe. nydelig soverom og for en utsikt !