torsdag 30. mai 2013

Summer Feeling

Hei igjen♥
Du og du for nokre herlige sommerdager vi har om dagen.
Plutselig er det vær til å gjere liksom alt, og vi som er både
hus- og hytteeiere mangler på ingen måte noko å henge fingrene i.
Og då vil ikkje eg en gang nevne den begredelige hagen vår, som
omkom i vinter.. Har deppa et par dager men i går bretta eg opp
armene og starta på noko som forhåpentligvis skal gi oss
en litt finare og lettstelt hage.


MEN vi passer på å nyte litt og ♥


Ikkje mykje som slår en god hjemmelaga potetsalat
med spekemat og melon på en varm sommerdag.
Så enkelt og så godt!


..og det beste av ALT - 
vi laga så masse at vi har middag i dag og ..hihii
Har du lyst å prøve oppskrifta på potetsalat, finn du den HER

♥♥♥

ØNSKER ALLE EN STRÅLENDE TORSDAG♥
I kveld skal eg bruke tid på bloggbesøk,
så da "snakkes" vi !

7 kommentarer:

Anonym sa...

Her og har det vært fantastiske dager,heilt herlig rett og slett og det er blitt nytt til det fulle:)
Så god den maten såg ut og det er jo ekstra kjekkt å kose seg ute i sola!
Ønsker deg ein fin kveld❤
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

VELDIG VIKTIKT Å KOSE SEG OGSÅ
FORSETT MED DET SØTE DEG
KLEM ELI:)

Solstrålå sa...

Dette så deilig ut,nam,nam,,,♥
Ønsker deg en herlig helg,koselig du ville følge meg.
Goe klem fra Sol

De små øyeblikk sa...

Ser helt nydelig ut... Så kjekt at du fant meg, da fan jeg deg også :) Gleder meg til å se mer av den flotte bloggen din!

Takk for at du meldte deg på giveawayen min, får aldri nok av de fine lysa til tinekhome!

Fineste fredag og helg til deg

-Klem Kjersti-

Anonym sa...

Høres ut som en perfekt dag og det så bae utrolig godt ut:)
Ja, man må bare nyte de gode dagene:) det ble fint vær i dag også etter mange dager med regn!!
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Unknown sa...

Hei hei! Det så bare herlig ut med slik sommermat! Skal prøve oppskrifta di en dag finværet er tilbake i Nordnorge ;) Ønsker deg ei flott uke! Klem, Edel

Fabelaktig sa...

ojoj! Her fikk jeg skikkelig sommerfølelse! SÅå deilig!

Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

Fiin søndagskveld!
klemklem
-Maia