fredag 1. mars 2013

Today

is a good day ♥
I tillegg til at det er fredag, så er jo det årets første vårdag.
Og det liker vi!


Ikkje heilt vår utendørs, men innendørs er det
full vår stemning. 


Eg som egentlig ikkje er så gla i rosa,
har fråtsa i rosa roser dei siste vekene.
Helt nydelig i lag med vårens fargefavoritt, 
denne herlige grønn/turkise fargen ♥





Hos oss står det litt helge-vask og møbelmontering på planen i morgon.
På søndag kjem 3 små mormor-gull og foreldrene til middag ♥
Innimellom håper eg det skal bli tid til litt påske-egg dekorering.
Ikkje lenge til påske..

ØNSKER ALLE SOM
KIKKER INNOM
EI STRÅLENDE
FLOTT
HELG

11 kommentarer:

Linn sa...

Hei du:-)
Så nydelige og vårlige bilder:-)
Ja vår mnd har endelig kommet, nå går det fort mot barmark og seirende blomster;-)
Nyt helgen:-)
Klem fra Linn:-)

fru. Lærum sa...

tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg....og da fikk jeg sjansen til å legg meg til som følger ....likte denne bloggen :-)

masse flotte bilder hos deg....skal ta en nærmere titt når ferien for barna er over.....ikke så mye tid til å lese blogger om dagen.

Ha en fin dag!
klem tone

Unknown sa...

Jaaaa vår på kalenderen iallefall. Det var nok mer vårlig her forrige uke enn nå, men det går nå rette veien uansett. Herlige bilder, rosa roser blir aldri feil. :) Kos deg med mormorbarna.

Klem fra Kari

Gry Hege sa...

Håper det ikke bare er på kalenderen det er vår...men også ute snart :) Men av erfaring vet jeg jo at vi fortsatt har et par mnd med vinter igjen her i nord :)

Ha en flott lørdag :)

☆Baronivegen☆ sa...

Så nydelige bilder, herlig:)
Eg diggar at våren er på vei.
Idag har eg faktisk hengt ut kle til tørk, då er det vår...hihi...
Fin lørdag til deg:)
Klems Evelyn:)

bye9design sa...

Nydelige vårfarver! Jeg liker veldig godt den grønn turkise farven, men jeg har faktisk ingenting av det hjemme. Jeg fikk skikkelig vårstemning av å se på bildene dine :o)Ha en strålende søndag! Klem fra Nina

MissMette sa...

Hei Jorill
Så mange flotte innlegg og bilder det var her siden jeg var innom sist - til stor inspirasjon ღ Nydelig! Ønsker deg en fin uke som kommer, klem fra Mette

Unknown sa...

Så mange friske men utrolig flotte bilder:) Satser på at snøen smelter fort;)

Ønsker deg en riktig fin uke:)

Klem Davina

Ingrid Louise sa...

Endelig er det vårlig på gang...selv om det er uffent ute nærmer det seg ivertfall på kalenderen!!
Vakre bilder,og kjekt å finne hverandre her også ja!! :-)
Fin ny uke til deg,klm ingrid l

Anonym sa...

Så nydelige vårlige bilder:)så fint !!!elsker dei friske fine fargene:)

Lite hi sa...

Nydelige bilder! :) Slike blomster fra Nille brukte jeg da jeg lagde vårlige lykter - de er så søte! :)

Legger meg til som følger hos deg også - du har en superflott blogg :)

Fin tirsdag ønskes deg!
Stor klem fra Lite hi