torsdag 29. september 2011

Veka som har gått

Vips så var det helg igjen, og det er berre å konstantere at veka har rasa av gårde.  I dag har vi hatt sommar her på vestlandet med over 20 varmegrader. Og varmt og godt skal det bli i helga også – det er berre å NYTE dagane.

carpe diem

Forrige helg var det jentetur, kom heim søndag heilt utslitt etter ei kjempekoslig helg. Masse shopping, ei flott interiørmesse og god mat og drikke. Fikk bla. kjøpt meg 2 nye lamper på Ikea som eg synst er knalltøffe.

Barometer

Har du meldt deg på “Damenes Aften” hos Bohus ? Eg var no i veka, og synst dette var ein kjekke kveld med masse inspirasjon og gode tilbud.

Perfect day

Til tross for ein flott dag, har eg med min heimeåleine dag, brukt mesteparten av dagen innandørs med huslige syslar. Merkar at energien bobler slike dager. I morgon pakker vi og reiser på hytta ♥♥ Ønsker alle som er innom ei riktig god helg ♥♥

  ♥Klem♥

1 kommentar:

Vi gifter oss sa...

Hei!
De lampene var kule, ja! Eller stilige!!
Utrolig deilig med litt sommer også på høsten, om det er lov å si det? Vi får håpe det varer en stund til!
God helg!
Klem fra meg