mandag 31. oktober 2011

Det er berre å konstantere at dager og veker fyk av gårde. Butikkane bugner av julevarer, og sjølv om ein synst dette er i tidligaste laget så er det ikkje alltid like lett å la julevarene få stå i fred…Juleforbredelsene er så smått starta..

Hjerter er uunnværlige ♥♥

hjerte1 hjerte

.. et kjøkkenhåndkle med ei god oppskrift er heller ikkje å forakte

oppskrift

.. og eit skilt med gode ord kan være fint å gi i gave

skilt

…ein heimelaga juletag med engler er fint å gi bort

engler

engler1

Ha en fin kveld videre♥

Klem ♥♥

4 kommentarer:

Mayen sa...

Nå er det julestemning overalt untatt på yttersiden av vinduet..9gr og regn, merkelig vær. Allikevel er dette en koselig tid og roen senker seg om kveldene;-)

sisselastrid sa...

Va på shopping på Moa (Ålesund) i dag - og det va jul på omtrent alle butikkane... Eg elska jula - så koselig det ;) Fekk handla 3 julegaver og handla inn ein del til julekalendarane til gutane mine - har lovd dei det - så no må mor i huset pakke inn 72 presangar!!!! Gleda meg.... ;)

Ha ein super kveld :)

Ps. Likte det raude julehjertet ditt - er det lov å spøøre kor du har kjøpt det?

Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg er bare kjempeglad for at julevarene er kommet i butikken:D JObber selv i butikk..og når det er et par uker igjen til jul bare så begynner det å bli tomt for det mest populære..så det lønner seg å være tidlig ute;) Finfin unnskylding for å handle julevarer nå:D wiiii

sisselastrid sa...

Gurimalla for et rotehaud eg e ;))) Skjønna ikkje korleis eg fekk det sølvfarga hjertet til å bli raudt....sikkert ganske trøtt... Men det va selvfølgelig det eg lurte på kor du hadde kjøpt ;) Men du e no søt som svara sjølv om spørsmålet mitt måtte ha hørstest ganske teit ut.... So då får eg spørre rett denne gangen : Kan eg få lov til å spørre kor du har kjøpt det sølvfarga hjertet med "God jul" på???

Bamseklem frå surrehaudet ;)