torsdag 17. mai 2012

Hipp Hurra

... for 17. mai ♥

Gratulerer med dagen !

Eg synst det er flott å sjå det norske flagget som vaier overalt en slik dag.
♥Kjenner at eg stolt over å være NORSK♥

I dag vart det ingen tur ut for å sjå på toget og kjenne på den gode stemninga.
En dårlig rygg har sytt for det, men vi har kosa oss inne med å sjå på TV
fra feiringa rundt om i landet. Vi har tilogmed fått sett stemninga fra vår
egen by, som i dag kan skilte med oppholdsvær og litt solgløtt.
På tradisjoneltvis har vi hatt barn og barnebarn innom på
rømmegrøt, spekemat, potetsalat og eggerøre, og kaffi og jordbær.



Eg hadde dekka et flott bord i god tid, men idet eg skulle sette på plass
det siste stettglasset så mista eg det ned.... Glassbiter over ALT.. sukk
Det var bare å ta alt av igjen, vaske opp, skifte duk, støvsuge og vaske
golv og stoler.. Og så sto gjestene der og var klar for et bedre måltid...
Så bilder vart det lite med..  Men kosa oss har vi gjort, masse ♥
No er gjestene reist og vi berre slapper av
til neste pulje kommer innom.

♥Ønsker alle en fin 17. mai♥

1 kommentar:

Hjem & Glede sa...

Hei;)
Tusen takk for koselig hilsen,ble glad!
Håper ryggen din er bedre i dag!

Goooooood helg
oo god klem fra Camilla