lørdag 31. august 2013

Back again..

☆☆☆☆


Jepp, da tok eg omsider det laange skrittet og logget meg inn på blogger igjen.
Er så lenge siden at eg føler meg som en nybegynner..
Må berre innrømme at når sommeren står for døra så
er det alt annet enn blogging og interiør som opptar meg.
Kanskje fleire som gjenner seg igjen ?

Med gode sommer- og ferieopplevelser friskt i minne er vi tilbake
i kvardagen, og forhåpentligvis en fin høst.

       

Når høsten står for døra er vi i gang igjen..
I morgen skal et rom i kjelleren under penselen.
Gleder meg til å sjå resultatet.

♡Ønsker alle en fin lørdagskveld

4 kommentarer:

Linn sa...

Hei:-) velkommen tilbake;) en pause er alltid godt og ha;-) har ikke blogget så mye i sommer jeg heller, mye annet som skjer på den tida;-) men jeg på min side blir mye mere interiør interessert i mørketiden:-) vet ikke hvorfor men er bare blitt slik;-)

Ønsker deg en riktig fin søndag videre:-)
Klem fra Linn

Tonje Merethe sa...

Så koselig bilde!
Velkommen tilbake. Hatt en rolig bloggsommer jeg også.

Lettere å blogge på høsten og vinteren, da er man mer inne i sofaen under pleddet.

Nyt søndagen!
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Så koselig at du er tilbake:)håper du kommer med litt innlegg framover når du har tid og lyst!
Kjempefint bilde hos deg!
Nyt kvelden!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Hei på deg, måtte kommentere dei nydelige lysestakane, virkelig lekre:=))))

Ha ei go helg
Klem frå Anne Line:)))